ei
jah
ee
рус


Abi



1. Kulutuste avaldamine Minuost.ee lehel.

Võimalus: vajutage pealehekülje menüü lingile „Lisa oksjon tasuta“, valige välja vajalik kategooria ja sisestage informatsioon teie kauba või teenuse kohta;


Kui mõni teie poolt sisestatud oksjon jäi pooleli või oli redigeerimisstaadiumis, siis avaneb see Teie valitud kategoorias vormistamise jätkamiseks.


Suurehulgaliste tüüpiliste oksjonite sisestamisel vajutage „Kasutada alusena“ selles oksjonis, mida Te soovite kopeerida ja edaspidi kasutada.


Kui olete Minuost.ee-l esimest korda, siis oksjoni lisamiseks tuleb Teil registreeruda Minuost.ee kasutajaks. Pärast registreerumist tekib Teil juurdepääs isiklikule kontole, kus võite avaldada ja redigeerida oksjone , samuti suhelda teiste kasutajatega ja vastata nende küsimustele.


Kui Te soovite avaldada oksjone tulemuslikumalt, siis kasutage avaldamisel lisavõimalusi. Lisavõimaluste abil muutub Teie oksjon ostjatele rohkem nähtavaks.


Minuost.ee ei võta komisjonitasu oksjonite publitseerimise eest.


2. Kuulutuse avaldamise tähtaeg.

Fikseeritud hinnaga oksjoni publitseerimistähtaeg on kuni 365 päeva.


Inglise, hollandi ja varjatud hinnaga oksjonite publitseerimistähtaeg on kuni 30 päeva.


Publitseerimistähtaja möödumisel kandub teie kulutus automaatselt üle „Lõpetatud“ nimekirja statuudiga „Mitteaktiivne“ ning muutub Minuost.ee kasutajatele nähtamatuks.


3. Oksjoni kategooria muutmine.

Kategooriat võib muuta üksnes seni, kuni pole veel ühtegi pakkumist tehtud.


Muutmiseks vajutage „Redigeeri“> valige välja vajalik kategooria > „Lisa oksjon tasuta“


Või „Redigeeri“>“Lisa oksjon tasuta“>valige välja vajalik kategoora


4. Oksjoni tähtaja pikendamine.

Pärast oksjoni publitseerimistähtaja möödumist võib tähtaega pikendada, selleks vajutage nuppu „Redigeeri“, sisestage uus tähtaeg ja avaldage oksjon uuesti.


5. Lõpetatud oksjoni uuesti publitseerimine.

Valige välja vajalik oksjon, sisestage vajalikud muudatused ja vajutage „Publitseeri“.


6. Kuulutuse leheküljelt eemaldamine.

Teie võite eemaldada aktiivset oksjonit leheküljelt, selleks vajutage nuppu „eemalda“ selle oksjoni leheküljel. Oksjonit võib eemaldada üksnes seni, kuni pole veel ühtegi pakkumist tehtud.


Oksjoni redigeerimisel või eemaldamisel katkevad kõik kinni makstud teenused, mis enam ei taastu.


Pärast oksjoni eemaldamist ei ole enam tugiteenistusel võimalust oksjon taastada.


7. Kuidas registreeruda?

Registreerimiseks vajutage nuppu „Registreerumine“


Täitke kõik vajalikud väljad, pange linnuke selle kohta, et nõustute veebilehe kasutustingimustega ja identifitseerige ennast ID-kaardi, Mobiil ID või Smart ID kasutusel.


8. Milleks tuleb identiteet digitaalselt kinnitada?

Identiteet tuleb kõikidel kasutajatel kinnitada kelmitsemise vältimiseks nii müüja, kui ka ostja poolt.


9. Ebamugav kasutamine telefoni kaudu.

Veebilehe telefoni kuvaril kujundust võib muuta. Selleks pange linnuke telefoni brauseri „üldversioon“ reas.


10. Registreerumisel selgus, et minu isikukood on juba kasutusel.

Süsteem ei luba ühe ja sama isikukoodiga registreeruda korduvalt. Kui registreerimisel saate teate, et teie isikukood on juba kasutusel, siis olete tõenäoliselt juba kunagi ennast registreerinud.


Kui saite teate, et teie isikukood on juba kasutusel, siis logige oma kasutajakonto sisse ID-kaardi kasutusel või pärige link parooli vahetamiseks ( saadetakse kasutajakontoga seostatud e-posti aadressile). Kui e-posti aadress on õige, siis leiate sealt oma kasutajanime ja saate pärida uut parooli.


Kui Teie ei mäleta täpselt, millist e-posti aadressi Teie kasutasite registreerimisel, siis palume teid võtta ühendust Minuost.ee tugiteenistusega e-posti klienditugi(@)minuost.ee kaudu.


11. Mida teha, kui parool läks meelest ära?

Kui parool läks meelest ära, siis vajutage linki „ Parool läks meelest ära?“ ning seejärel sisestage oma e-posti aadress. Parooli vahetamiseks vajaliku lingi saadetakse kasutajakontoga seostatud e-posti aadressile.


Kui Teil läks meelest ära nii kasutajanimi, kui ka parool, ei pea Teie uuesti registreeruma, sest kasutajate kontosid ei eemaldata.


Kui meelest läks ära kasutajakontoga seostatud e-posti aadress või selline aadress on juba kasutusel, siis logige kasutajakonto sisse autoriseerimise lahtris „ID-kaart“ nuppu vajutades.


Probleemide esinemisel võtke ühendust Minuost.ee tugiteenistusega e-meili aadressi klienditugi(@)minuost.ee kaudu, pärast isikuandmete kontrollimist edastame Teile e-posti aadressile kõik vajalikud andmed.


12. Kuidas vahetada parooli?

Parooli vahetamiseks logige sisse, klikkige nuppu „Profiil“> Sisestage uus parool>Sisestage kehtiv parool>Säilitage


13. Kuidas vahetada e-posti aadressi?

Kehtivat e-posti aadressi võite muuta profiili seadetes. Ühtlasi on see kasutajanimeks kasutajakontole sisse logimisel.


14. Kuidas vahetada telefoninumbrit ja aadressi?

Telefoninumbrit ja aadressi võib vahetada profiili seadetes, sisestades vajaliku informatsiooni ja kinnitades kehtiva parooliga.


15. Milleks on profiili seadetes funktsioon „Poe kirjeldus/tervitus“

Kui teil on tellitud teenus „Lehekülje isikupärane vormistamine“, siis teie oksjonite lehekülg avaneb lisalahtris „Poed“. Selles lahtris teie oksjonite all ilmubki selline funktsioon.


16. Minu pere/ eesnimi on muutunud. Mida teha?

Teatage sellest tugiteenistusele klienditugi(@)minuost.ee


17. Kas on võimalik omada mitu kehtivat kasutajakontot?

Ei.


18. Ostetud kaup ei vasta kirjeldusele.

Sellisel juhul ei ole osja kohustatud kaupa ostma, kuivõrd müüja esitas oksjoni kirjelduses ebaõigeid või ebatäiuslikke andmeid kauba kohta.


Kui ostja on juba kauba eest tasunud, siis müüja on kohustatud ostjale tagastama raha koos postikuludega. Ostja on kohustatud müüjale kaupa tagastama sellises seisukorras, nagu see oli oksjonil ostetud.


19. Kes maksab komisjonitasu- kas müüja või ostja?

Minuost.ee-l komisjonitasu puudub.


20. Lisateenused.

Alljärgnevaid lisateenuseid võib kasutada Teie oksjoni esiletõstmiseks ja nähtavamaks tegemiseks.


21. Kuidas tõmmata tähelepanu enda oksjonile?

Selleks tuleb tellida tasulised lisateenused või viidata oma oksjonile või poele sotsiaalvõrgustikes. Viidata oksjonile võib selle veebilehel või kopeerides URLi ja kleepides vajalikku kohta. Pöörame tähelepanu, et URLi kleepides mistahes leheküljele puudub vajadus koheses publitseerimises. Tuleb kleepida link ja seejärel oodata kuni kogu vajalik info laeb ning tekib võimalus valida foto (kui oksjonil on mitu fotot). Kui see ebaõnnestus, siis uuenda sotsiaalvõrgustiku lehekülg ja proovi uuesti.


22. Kontakt ostjaga.

Ostjaga suhtlemise võimalus tekib pärast oksjoni lõpetamist. Müüjal tekib võimalus kirjutada ostjale 3 sõnumit, pärast seda sõnumi saatmise võimalus tekib uuesti ainult pärast vastuskirja saamist.


23. Kontakt müüjaga.

Müüjaga suhtlemise võimalus tekib pärast oksjoni lõpetamist juhul, kui Teie olete võitja. Teie võite samuti kirjutada müüjale otse huvi pakkuvas oksjonis. Teie küsimus ilmub aknasse pärast seda, kui müüja sellele vastab.


24. Lisateenuste eest tasumine.

Minuost.ee teenuste eest tuleb tasuda ettemaksu kontole, s.t. et tuleb kõigepealt täiendada oma ettemaksukonto bilanss ning seejärel võib tellida lisateenusteid.


Tasumisele kuuluv summa võetakse maha koheselt pärast parooli sisestamist tellimuse kinnitamisel.


25. Tagasiside.

Mõne päeva möödudes pärast oksjoni edukat lõpetamist laekub nii ostjale, kui ka müüjale e-postile teade ettepanekuga välja panda hinne ja väljendada arvamus toimunud tehingu kohta.




Reklaam Hinnakiri Kontakt Kasutamise tingimused Abi
© Minuost.ee